Dienstverlening
CIBT en dochterondernemingen visum.be en VisumCentrale leveren diensten aan opdrachtgevers uit uiteenlopende bedrijfssectoren. Meer dan 4 miljoen reizigers hebben hun visum al via ons aangevraagd, voor vrijwel elk land ter wereld.
Wij leveren flexibele service op maat die aansluit bij de wensen van organisaties van alle groottes uit uiteenlopende sectoren. Van ’s werelds grootste multinationals tot bedrijven met één vestiging. VisumCentrale werkt onder meer voor cruiserederijen, touroperators en andere bedrijven in de reisbranche.
Met de dienstverlening van VisumCentrale wordt het plannen van internationale reizen een stuk makkelijker voor organisaties. Wij hebben de ervaring, wij weten de weg en we beschikken over een wereldwijd netwerk dat in staat is om bureaucratie te omzeilen. Zo kunnen we u snel uw visa en legalisaties leveren.
Voorbeelden van VisumCentrale dienstverlening op maat:
- Klantenservice. Onze experts op het gebied van visa en legalisaties zijn meer dan 10 uur per dag bereikbaar. Zij werken snel, effectief en ze zijn goed geïnformeerd.
- Managementrapportages. VisumCentrale biedt opdrachtgevers op verzoek gedetailleerde rapportages over de activiteiten op hun account, waarmee ze beter inzicht krijgen in hun totale uitgaven voor visa en legalisaties.
- Belangrijke mededelingen. VisumCentrale brengt u op de hoogte van belangrijke wijzigingen in de vereisten voor internationale reizen.
- Dienstverlening op lokatie. VisumCentrale kan medewerkers trainen en detacheren op uw locatie. Ook kunnen we een ondersteunend team samenstellen dat voor u werkt op een vestiging van VisumCentrale.
- Uw eigen accountmanager. Grote opdrachtgevers van VisumCentrale profiteren van een vaste accountmanager die fungeert als aanspreekpunt. Deze ervaren VisumCentrale-medewerker zorgt ervoor dat uw zaken naar uw volle tevredenheid worden behartigd.
- Unieke dienstverlening. VisumCentrale biedt een uitgebreide dienstverlening, met verwerkingstijden binnen een werkdag, aflevering buiten kantooruren, ‘meet and greet’ op luchthavens en meer. Wij doen ons best om in de meest uiteenlopende behoeften van reizigers te voorzien.
- Co-Branded portal. VisumCentrale biedt klanten een aangepaste website met het logo van de opdrachtgever en met inhoud op maat.
- Realtime statusinformatie van aanvragen. Reizigers ontvangen automatisch een e-mail bij elke fase van het aanvraagtraject; bij de ontvangst van hun aanvraag door VisumCentrale, wanneer de aanvraag is ingediend bij de uitgevende instantie(s), en wanneer het paspoort afgeleverd wordt. Met VisumCentrale’s online tracking kunnen gebruikers op elk gewenst moment zien wat de status van hun aanvraag is.