Dienstverlening op lokatie

Ondersteuning op locatie kan een effectieve oplossing zijn voor organisaties die een grote doorgaande stroom visumaanvragen en legalisaties verwerken of die behoefte hebben aan zeer specifieke service op maat. VisumCentrale traint medewerkers voor een periode van detachering op uw bedrijfslocatie. Een speciaal aan uw bedrijf toegewezen serviceteam dat uw opdrachten bij VisumCentrale op kantoor verwerkt, hoort ook tot de mogelijkheden.

Uw vaste VisumCentrale accountmanager zorgt ervoor dat de dienstverlening van VisumCentrale uw behoeften perfect ondersteunt. En met de gedetailleerde kwartaalrapportages van VisumCentrale behoudt u het overzicht op de activiteiten van het account.

VisumCentrale’s dienstverlening op locatie:

  1. Gedetacheerde professionals.  VisumCentrale kan speciaal getrainde medewerkers leveren die de specifieke behoeften van uw organisatie vervullen.
  2. Persoonlijke dienstverlening.  Door de hechte samenwerking tussen uw  medewerkers en VisumCentrale ontstaat een effectieve werksituatie. Uw medewerkers profiteren van één vertrouwd aanspreekpunt voor al hun visumaanvragen.
  3. Management van aanvragen. Klanten kunnen visumaanvragen op twee manieren indienen bij het team op locatie: online, of door het invullen van een formulier. Vervolgens zetten de VisumCentrale-medewerkers het aanvraagproces verder in gang namens uw medewerker.
  4. Service buiten kantooruren.  VisumCentrale is de enige visumdienst in Nederland die aanvragen buiten kantooruren accepteert én verwerkt. Bij VisumCentrale is ook ‘s nachts de telefoon bemand voor last-minute visumaanvragen of noodgevallen. Op afspraak kunnen aanvragen ook voor of na kantooruren bij ons worden afgeleverd. Onze dienst buiten kantooruren zorgt ervoor dat de visumaanvraag dezelfde avond nog in gang wordt gezet en de volgende ochtend klaar is voor verwerking door de betreffende ambassade of consulaat.
  5. Meet & Greet Luchthaven.  VisumCentrale helpt klanten hun strakke reisdeadlines te halen met onze Meet & Greet dienstverlening.  Wij sturen koeriers op pad om paspoorten van aankomende reizigers op te halen bij het vliegveld voor supersnelle verwerking. We kunnen verwerkte paspoorten aan reizigers overdragen via de servicebalies van onze partners in Zaventem. Daarnaast coördineren we de overdracht van paspoorten aan reizigers die op het laatste moment een visum hebben aangevraagd.
  6. Eigen database.  Klanten van VisumCentrale krijgen toegang tot een eigen, geavanceerde database met specifieke vereisten voor reizen naar vrijwel elk land ter wereld. VisumCentrale voorziet iedere reiziger van een informatiepakket met eenvoudige, volledige instructies voor hun visumaanvraag.
  7. Binnen een werkdag.  VisumCentrale kan visumaanvragen veelal binnen een werkdag verwerken. Aanvragen die om 08:00 uur bij ons op kantoor binnenkomen, worden dezelfde dag nog aangeboden bij de betreffende ambassade of consulaat.
  8. Sluitingsdagen ambassades en mededelingen.  VisumCentrale verstuurt een wekelijkse nieuwsbrief met informatie over belangrijke veranderingen bij visumprocedures. De nieuwsbrief bevat ook informatie over sluitingsdagen van consulaten en ambassades en andere onderwerpen die van belang zijn voor zakelijke reizigers.

Neem contact op

Wilt u een vertrouwelijke offerte ontvangen van VisumCentrale?

U kunt contact opnemen met onze salesafdeling om uw specifieke behoeften te bespreken.  De salesafdeling is bereikbaar op telefoonnummer 070-3150200.

Graag van dienst

Het wereldwijde VisumCentrale team van experts in visa en legalisaties geeft onze klanten en opdrachtgevers alle persoonlijke aandacht en een professionele dienstverlening. Ons doel is om de snelste, makkelijkste en meest veilige manier te bieden om visa te verkrijgen voor reizen naar het buitenland. Onze klanten kunnen rekenen op een uitstekende service, iedere keer dat ze gebruik maken van VisumCentrale.

Blijf op de hoogte

Meld u aan voor de wekelijkse VisumCentrale nieuwsbrief met het laatste nieuws op het gebied van vereisten voor internationaal reizen.